خرید تری اتیلن گلیکول

در این وبلاگ با ما با علم شیمی بیشتر آشنا شوید

خرید تری اتیلن گلیکول

۲ بازديد

چگونه تولید می شود؟
تری اتیلن گلیکول به صورت تجاری به عنوان یک محصول مشترک از اکسیداسیون اتیلن در دمای بالا، در حضور یک کاتالیزور اکسید نقره تهیه می شود. سپس اتیلن اکسید هیدراته می شود تا اتیلن گلیکول های مونو، دی، تری و تترا به دست آید.

تخمین زده می شود که کل مصرف جهانی TEG بیش از 175 تن در سال است.

چگونه ذخیره و توزیع می شود؟
تری اتیلن گلیکول را می توان در خودروهای استنلس استیل، آلومینیومی یا مخزن دار، کامیون های تانک یا درام های 225 کیلوگرمی ذخیره و حمل کرد. دارای وزن مخصوص 1.125 و نقطه اشتعال 168 درجه سانتیگراد (فنجان بسته) است و برای حمل و نقل جاده ای، دریایی یا ریلی طبقه بندی نمی شود.

تری اتیلن گلیکول برای چه مواردی استفاده می شود؟
صنعت نفت و گاز
کاربرد اصلی تری اتیلن گلیکول بر اساس کیفیت رطوبت سنجی آن است. این بدان معنی است که می تواند رطوبت هوا را از طریق جذب یا جذب جذب کند. این ماده به عنوان یک عامل آبگیری برای خطوط لوله گاز طبیعی استفاده می شود که در آن آب را قبل از متراکم شدن از گاز خارج می کند. سپس تری اتیلن گلیکول را می توان به طور مداوم مورد استفاده مجدد قرار داد، اگرچه محصول جانبی بنزن باید با دقت دفع شود. این فرآیند مفید است زیرا از انجماد گاز جلوگیری می کند و حمل و نقل و مدیریت گاز را برای مصرف کنندگان نهایی آسان تر می کند.

ضد عفونی کننده ملایم
تری اتیلن گلیکول همچنین می تواند به عنوان یک ضد عفونی کننده ملایم استفاده شود. به دلیل سمیت کم، خواص ضد میکروبی و بوی کم، معمولاً برای ضدعفونی هوا در مناطق اشغالی که نمی توان از ضدعفونی کننده های تهاجمی تر استفاده کرد استفاده می شود. با توجه به این خاصیت ضدعفونی کنندگی و خاصیت آب زدایی، یک عامل رطوبت گیر ایده آل در واحدهای تهویه مطبوع می باشد.

خرید تری اتیلن گلیکول

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.