خرید ادتا 4 سدیم

در این وبلاگ با ما با علم شیمی بیشتر آشنا شوید

خرید ادتا 4 سدیم

۴ بازديد
EDTA یک عنصر محبوب در محصولات مراقبت از پوست است زیرا در اتصال به فلزات سنگین و سایر ناخالصی‌ها از پوست موثر است. این امر آن را برای استفاده در محصولاتی که برای سم‌زدایی پوست یا درمان شرایطی مانند آکنه طراحی شده‌اند، ایده‌آل می‌کند که می‌تواند توسط رسوبات فلزی تشدید شود. EDTA همچنین می تواند به بهبود نفوذ سایر مواد فعال در فرمولاسیون مراقبت از پوست کمک کند.

اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، همچنین به عنوان EDTA شناخته می شود، یک عنصر رایج در محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از بدن است. اکثر EDTA به عنوان یک نگهدارنده استفاده می شود، اما می توان از آن برای بهبود کف کردن محصول نیز استفاده کرد. اگرچه ممکن است شهرت نگهدارنده کم باشد، اما می تواند به افزایش عمر مفید محصول کمک کند. Tetrasodium EDTA علاوه بر مفید بودن در کاربردهای مراقبت از پوست به دلیل افزایش نفوذ در سد طبیعی پوست، به نفوذ سایر مواد نیز کمک می کند. نگرانی هایی در مورد ایمنی EDTA به دلیل ادعاهای مربوط به سمیت تولید مثل و تحریک ایجاد شده است. طبق گفته سازمان غذا و داروی ایالات متحده و پنل متخصص بررسی مواد آرایشی، این برای استفاده مورد نظر بی خطر است. با افزودن EDTA به محلول، سایر مواد می توانند به عمق پوست نفوذ کنند. از آنجایی که پوست EDTA را به خوبی جذب نمی کند، نفوذ بسیار کمی در پوست رخ می دهد. دی سدیم EDTA و تترااتیل EDTA دو مورد از رایج ترین انواع EDTA هستند که در فرمولاسیون های مراقبت از پوست و بدن استفاده می شوند.

اگزما می تواند در پوست افرادی که پوست حساسی دارند با استفاده از محصولات حاوی تترا سدیم EDTA در مقادیر بسیار کم ایجاد شود. نمونه‌های آزمایشگاهی که در سطوح بالا در معرض تترا سدیم EDTA قرار گرفته‌اند، ممکن است دچار تحریکات پوستی شوند که می‌تواند نشان‌دهنده افزایش خطر برای سلامت انسان ناشی از ترکیب مورد استفاده در این محصولات باشد.

علاوه بر FDA و پنل کارشناسی بررسی مواد آرایشی، هر دو سازمان اعلام کرده اند که این محصول برای استفاده مورد نظر بی خطر است. بر اساس یافته‌های این تحقیق، ایمنی EDTA غیر سرطان‌زا یا تحریک‌کننده برای پوست یا چشم تعیین شد.

دی سدیم EDTA و تترا سدیم EDTA عمدتاً در pH ترکیب متفاوت هستند، به طوری که دی سدیم EDTA دارای pH 7 و تترا سدیم EDTA دارای pH 8 یا بالاتر است. عامل کیلیت که به شکل edTA یافت می شود. در نتیجه، ممکن است بتواند با یون های فلزی مانند کلسیم و منیزیم متصل شود. اتیلن دی آمین تتراستیک اسید که به اختصار EDTA نامیده می شود، نوعی اتیلن دی آمین است.

همچنین در پزشکی برای جلوگیری از لخته شدن خون و حذف کلسیم و سرب از بدن استفاده می شود. این روش همچنین برای جلوگیری از تشکیل بیوفیلم روی سطح باکتری ها استفاده می شود. این نوع عامل کیلیت مشابه مواردی است که در تصفیه آب استفاده می شود.


خرید ادتا 4 سدیم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.